Dålig uppdatering igen

Jag måste skämmas lite, är så dålig på att uppdatera i veckorna. Beror kanske på att det finns annat här hemma som tar tid och att jag inte orkar sitta vid datorn på kvällarna.

Shoppingen i Barkaby i söndags gick bra i alla fall, handlade lite på IKEA som vi satt upp och det blev grymt bra faktiskt! Handlade även lite kläder så jag är nöjd med den dagen.
Veckan har inte varit så speciell, jobbat som vanligt.

I fredags skulle jag och Linda gå ut på krogen, hade sett fram emot det hela veckan men så träffade vi Robert och hans kompis Micke i sumpan och kvällen vart förstörd. All luft gick ur oss och vi orkade inte ladda om så vi åkte hem vid tolv istället.
Igår va vi i Kårsta hela dagen, Fredde meckade och jag umgicks med hans föräldrar. Jag och Kecki va bla ute och gick me Alice och Sassa. Middag vart det på Antep i Norrtälje, så grym mat dom har där.

Idag är det fixar dag här hemma. Fredde håller på och klipper gräset och ja ska tvätta lite tänkte jag. Ska gå ut och sätta igång en maskin nu.

Om en vecka är det semester, ska bli så skönt. Åker till Vimmerby nästa söndag, ska bli sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0