Tisdag och fortfande hemsk fint väder

och det är inte till min fördel eftersom jag jobbar. Träffade Freddes kära syster Anna idag och hennes bränna var sjukt snygg och nej jag är inte ett dugg avundsjuk. Skulle också vilja ligga på stranden och njuta av den lilla sol som äntligen är här men inte det. Hoppas det håller i sig till nästa vecka också när vi har semester igen.

I söndags vart det Vaxholm istället för lördags. Va så fint väder så vi gick me Jimmy, Jennie och Natalie till bergsjön och badade hundarna. Sassa tycker inte alls det är lika kul och bada som Alice men det svalkade i alla fall.
Söndag dag vart det massa gjort hemma i trädgården. Vi har kommit överens om att vi ska fixa i ordning tomten och försöka göra en liten alltan ändå. Vi har ju tänkt bo där ett tag så det är lika bra och göra det fint. Behöver ju inte kosta en massa pengar och få det fint.

Just nu sitter jag i Kårsta. Hade tänkt lägga in lite låtar i mobilen men det verkar inte bli gjort idag heller. Ska anmäla Alice till en utställning också men glömde papprena hemma såklart så det får bli imorgon istället.


Glömde skriva i mitt förra inlägg att ja köpt ny mobil också. En sony Ericsson W760i, verkar funka bra. Har inte utforskat den så mycket än men det kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0