Fredag

Nu kan man inte direkt säga äntligen fredag eftersom det nu bara är tre dagar kvar på semestern...
Kommer bli tungt och gå och jobba på måndag men det är bara stå ut i två veckor så har vi ledigt en vecka till.

Idag är det folkrace kl 14 sen ikväll bär det av till Sjövik och ett hejdundrans partaj hoppas jag. Måste gå på systemet idag igen eftersom vi va in på en godisaffär igår och såg blåafiskar och fick för oss att vi skulle göra shots. Så nu har vi en halvliter blåfisksprit. Jessica fick offra sin sprit så ja får köpa ny till henne sen.

Pratade me Robin i onsdags och dom skulle kanske komma ner ikväll. Håller verkligen tummarna för det! Länge sen vi träffade honom nu.

Igårkväll tjuvstartade jag, Jessica och Jennie på kräftsäsongen. Dom har en bil som kommer till banan varje dag och säljer kräftor så jag var tvungen och köpa mig ett par. Längtar verkligen tills det blir kräftskive dax.

Ska gå ner och äta frukost nu för att sen ta me mig Fredde och Alice och gå ner till hamnen och titta lite.
Fick även pengar från försäkringskassan idag från när ja va sjukskriven. 6600:- satt inte fel kan ja säga! Kanske ska shoppa lite när vi ändå är nere på stan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0