Tisdag

Då va semestern slut och verkligheten börjar sakta komma ikapp en igen.
Vart inte så mycket gjort i helgen, va folkrace i Rimo i lördags. Ingen av oss körde så det va ganska skönt. Va inte många startande heller så vi va väl hemma runt halv tre typ.
Åt middag hos Jimmy och Jennie på kvällen för att sen åka in till stan på cruisingen. Va ingen hitt direkt men det gick.

Söndagen va lugn. Åkte till Huddinge för att kolla på en bil. När vi väl kom fram till Huddinge centrum där vi skulle mötas så säger han att bilen är såld och lägger på luren. Lite irriterande men det är inte mycket att göra åt.
Åt middag hos Freddes föräldrar och Fredde meckade lite.

Längtar till helgen. Hoppas det inte blir regn bara, e värdelöst att va på folkrace och sova i bilen om det är blött och jävligt. Kan nog bli riktigt roliga kvällar om vädret är bra.

Ska gå på tattoo mässan i slutet på Augusti och ja vet inte riktigt va ja ska tatuera och om ja ska göra det. Michis skrev mitt namn i olika stilar och jag hittade en ja tyckte va riktigt fin. Men ja skulle vilja skriva Alice och göra ett tass avtryck från henne och sätta ovanför fotknölen.. Får fundera lite till...

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej!

Halkade in på din blogg när jag forska lite efter min valps syskon, jag har Isa som är syster till Alice. Jag fick förmånen att få köpa Isa då hennes förra ägare inte kunde ha henne kvar. Ett rent lyckokast för oss då hon är en superhärlig liten krabat. Antar att Alice är likadan. Jag ser också att du bor i krokarna där min släkt bor (syster i Rimbo och en hel drös i Vaaxholm och Åkersberga).

2008-08-12 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0