Håga pokalen avklarad

Jaha då va Sockholms största folkracetävling avklarad. Vart inte riktigt som jag hade tänkt mig eftersom det regnade hela lördag eftermiddag/kväll. Hade varit kul att festa ordentligt med alla folkracetokar men tanken på att allt är blött, Alice är dyngsur och vi ska sova i bilen va inte särskilt lockande så vi åkte hem till pappa och sov. Vart lite festande på fredagen så helt lottlösa vart vi inte.

Första heatet vann Fredde och kom två i sitt heat på lördagen vilken innebar att han inte behövde åka det tredje utan va direkt klar till söndagen. Gick inte lika bra på söndagen, vart femma i första heatet och var tvungen att stänga av bilen på plattan inför andra heatet och då vart det ånglås så det startade inte. Lite surt men sånt är livet.
Regnade satan på eftermiddagen, inge kul alls. Allt va helt dyngsurt, värdelöst. Skönt att komma hem sen och sova i sin egen säng.

Nu har vi semester den här veckan. Ska göras en hel del på en vecka, vet inte hur vi ska hinna men det löser sig nog. Vi skulle behöva göra klart på tomten men då vill man ha fint väder om man ska hålla på ute så vi får se hur det blir med det. Idag ska vi åka och hämta min bil på Freddes jobb, gå i Täby centrum och handla lite nya kläder åt Fredde, åka till Kårsta och lasta av bilen och så. Imorgon vet ja inte riktigt va vi ska göra, försöka få ordning i förrådet och gästrummet/kontoret vore inte helt fel. Onsdag åker vi till Ullared, sover en natt, shoppar på torsdagen sen åker hem igen på kvällen/natten. Sen är det helt plötsligt fredag och semestern är nästan slut. Mamma och mormor ska komma förbi en dag också, måste väl bli fredagen för på lördagen är det folkrace i Rimo och det kan man inte missa. Sen ska jag träffa Linda en kväll också sen ska pappa och Ann komma förbi och fika eller äta middag. Hur ska vi hinna? Ingen som har lite tid kvar att ge bort?

Nej nu ska ja gå ut och hänga tvätten, vart en hel del sånt efter helgen. Kyss hej

Kommentarer
Postat av: Michaela

Fullspäckat schema AB ;)

Lite avundsjuk är jag :P Du kan få lite tid av mig, jag ligger ju bara på soffan ändå och tycker synd om mig :P



Puss

2008-08-05 @ 09:59:45
URL: http://michaelalundgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0