Fortfarande hemma

Idag är det torsdag och jag ligger fortfarande hemma me förkylning. Dock inte lika allvarlig som tidigare i veckan men ändå för sjuk för att jobba. Känns som att ja ska hosta upp mina lungor och huvudvärken är kvar annars på bättringsvägen!

Ska gå på ringträning med Alice ikväll inför utställningen eftersom hennes uppfödare inte verkar ha tid eller lust att hjälpa mig så får ja försöka klara mig själv. Finns säkert nån där som vet hur ja ska göra med päls osv. Känns inge vidare att ja ska ställa ut henne för att uppfödaren sa att hon uppskattar det och sa att hon skulle hjälpa mig men nu inte bryr sig. Jag finner inget i att ställa ut Alice, för mig är hon en folkracehund som inte ska hålla på och klippas och skit. Men men nu är ja anmäld och har betalat så det är väl bara gå dit och se glad ut.

Helgen är fullbokad. Jessica fyller år på lördag så det blir tårtkalas hemma hos pappa. Sen på kvällen ska vi hem till Pärtan på middag och söndag är det tattoomässan som gäller. Är sugen på att göra en till men vi får se, ekonomin är inte den bästa den här månaden...

Kommentarer
Postat av: lisbeth borglin

hejsan ja är lisbeth från forumet jag har två golden två olia kennelar men det där med att hjälpa till att ställa och klippa jaja det kan man dock säga att man hoppades på att det hade vilje självmant men jag har dock en som bor för lång från mig så där kan man inte räkna med hjälp inte mer när vi träffas så klart vart kommer din Alice från vilken kenne nyfiken du får gärna maila eller berätta det privat i pm om du vill ha det så bra och lycka till,,

2008-09-12 @ 18:07:43
URL: http://lisbeth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0