Förlåt..

Har inte haft nån lust att blogga den sista tiden men nu kanske det blir lite fart här igen.

Va i årsunda förra helgen på folkracefestival vilket var helt sjukt roligt. Finns en massa fula bilder på facebook om nån är intresserad. Gick inge vidare för Fredde han va först utanför final och blev av me bilen men det är sånt som händer.

Den här helgen har vi inte gjort så mycket. Va me Jennie till ikea i lördags och sen va vi hos Kecki och Kenta och åt kräftor på kvällen. Vart riktigt skojigt, ska inte nämna nått mer men om du läser det här Kecki så förstår du vad jag menar ;)

Idag har jag varit hemma från jobbet. Fredde har varit förkyld i en vecka så nu är det min tur och dras med det här ett tag.

Vi köpte en ny bil i fredags. Eller en ny bil, en 88:a precis som saaben fast mycket bättre. Blev en Golf, mörklblå. Skit häftig, så nu får jag börja åka volvo. Ska lämna saaben hemma hos mamma på lördag när Jessica fyller år för hon ska ha den att övningsköra i.

Orkar inte skriva mer, ska försöka uppdatera mer i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0