080808 Fredag

Kommentarer
Postat av: Emilie

kom fan inte att snacka om att lita på varandra hit och dit! Är det så det fungerar i dina förhållanden? Du var ju otrogen! Kalla fan inte mig patetisk! Det handlar inte om att vi inte litar på varandra! Det handlar bara om dig. Han har ett ex som hängt efter honom efter att vi blev tillsammans och det är du! Bara du som inte fattat att han gått vidare. Du är glömd och raderad ur hans liv, men du vägrar fatta. Han har aldrig haft något gott att säga om dig!
Det är ju inte direkt som jag tror att han nånsin skulle lämna mig för dig. Det är inte det allt handlar om. Jag har inte tvingat honom att säga upp kontakten med dig. Han har valt det själv.
Vi vet båda hur du hängde efter honom som en svans i skolan, frågade om han hade känslor kvar för dig fast han hade gått vidare med mig. Trodde du det eller? Nu flyttar vi från haninge med vår son, börjar ett nytt lyckligt liv utanför den här skitkommunen så det här är det sista du hör eller ser av oss båda två. Han vill inte ha mer med dig att göra, ta det och håll käften!

2008-08-08 @ 08:08:42
Postat av: Emilie

Och umgås med vem man vill? Trodde du att han vill umgås med dig? Hade det betytt minsta lilla för honom att behålla kontakten med dig hade han inte erbjudit sig att skicka ett sms och hålla dig ur våra liv för alltid. Lilla gumman, han skiter i dig.

Måste bara svara denna patetiska människa:
Är mitt ex Jimmies tjej Emilie som skrivit kommentarerna ovan.
Finns ingen anledning att hoppa på mig, har inte gjort dig nånting överhuvudtaget.
Du ska vara glad att jag dumpade Jimmie så att du kunde få ta det jag inte vill ha längre.
Tycker du ska tänka till lite innan du börjar skriva en massa saker.
Jag har varit tillsammans med Fredde sen jag gjorde slut med Jimmie vilket snart är tre år
och ni har inte ens varit tillsammans i två så jag förstår inte hur jag har kunna hängt efter honom
och av vilken anledning när det va jag som gjorde slut?
Sen att vi fortsatte vara kompisar under tiden vi gick i skolan är väl inte så konstigt?
Och flytta ni ifrån Haninge för det är säkert kommunen det är fel på och inte dig. Ni får det säkert mycket bättre
i Nynäshamn. Men lev du i din fantasivärld och tro att allt är så jävla bra så blir det säkert det.
Tycker bara inte du ska komma och säga nåning till mig överhuvudtaget för det finns så mycket saker som du inte
vet om och inte vill veta om heller. Så lilla gumman ha ett bra liv och nu har du lite att fundera på...


Kommentarer
Postat av: Emilie

Ooh, scary.. Haha

Snark Ha ett bra liv du

2008-08-10 @ 15:44:51
Postat av: Jerk

hela du är snark!

2008-08-11 @ 15:44:30
Postat av: Emilie

Kan du inte ta bort det här inlägget?

Ganska pinsamt bråk vi hade =D

2008-09-18 @ 09:53:19
URL: http://melleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0